czwartek, 21 marca 2013

Agnieszka na wolności!

Oswobodziła się, uciekła mi, smutno tu bez niej będzie...

Mowa o mojej Agnieszce, która przez ostatnie miesiące prezentowała nam swoje szydełkowe dzieła, twory robione na drutach, czapy, skarpeciątka i inne. Agnieszka postanowiła kontynuować karierę na swoim własnym, osobistym blogu!!!



Ależ się cieszę :D I z radością zapraszam Was do zapoznania się z jej blogiem, który został ochrzczony ciekawą nazwą: ZRĘCZNE RĘCE :D


Blog Agi

Agnieszka już ruszyła z kursem, który od podstaw pokaże nam jak na drutach robić, jak wywijać na szydełku. Pochwalę Wam się- zakupiłam właśnie moje pierwsze druty i włóczkę, postawiłam na drewno i piękne, mięciutkie, kolorowe włóczki firmy Drops. Mam zamiar nauczyć się, a przynajmniej uczyć robić na drutach. To jest coś czego nie umiem i zawsze było u mnie na liście rzeczy do wykonania. Namawiam Was, żebyście podjęły wraz ze mną druciane wyzwanie :D

A Agnieszce na dobry początek życzę powodzenia, wytrwałości i 1 000 000 000 odwiedzin!!

Kasia

6 komentarzy:

  1. A ja dziękuję za wprowadzenie mnie w arkania blogowania :) mam nadzieję, że Was nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również życzę powodzenia i też zawsze chciałam nauczyć się robić na drutach i szydełkować, teraz trochę brak czasu, ale na bloga zajrzę na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Saved as a favorite, I love your blog!

    Here is my site - Kaikki Suomen Pikavippiyritykset

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Agnieszki no i jaka piękna nazwa blogu życzę wytrwałości i wielu odwiedzin :D A za Ciebie trzymam kciuki w dzierganiu na drutach ;)

    OdpowiedzUsuń