niedziela, 24 marca 2013

Upgrade kołderki!


Witam Was w ten wiosenny, niedzielny poranek. Słońce za oknem, na termometrze 15 stopni, ... tak to wygląda w mojej wyobraźni ;)

Rzeczywistość prezentuje się zupełnie inaczej, dlatego dziś nie będę rozpływała się nad warunkami pogodowymi. Trzy miesiące temu zainspirowałam się patchworkami mojej koleżanki Uli i postanowiłam zmierzyć się z pierwszą kołderką.



http://fpomyslow.blogspot.com/2012/12/dzis-cos-dla-matyldy.html

Byłam z siebie taaaka dumna, ale dostrzegałam także słabe punkty wykonania kołderki. Nie udało mi się zbyt równo wykonać przeszycia, brzeg pozostawiał wiele do życzenia. Ale miałam szczere chęci i mam nadzieję, że Matylda będzie miała pamiątkę na lata i wybaczy mi te niedoróbki...

Tymczasem zbliżała się kolejna okazja do uszycia kolejnej kołderki, czyli nowiutka osóbka w rodzinie- Kaja. Postanowiłam tym razem lepiej się przygotować. Wybrałam się na zajęcia do Doroty, która prowadzi szkołę szycia w Warszawie, http://szkolaszycia.pl/. Miałam konkretny cel: dowiedzieć się jak to się robi!! I dowiedziałam się :) Dziękuję Ci bardzo za cierpliwość!

Dzięki temu kolejna kołderka jest już zupełnie inną historią, to nie była walka z techniką, to nie była próba zrozumienia co i jak... Siadłam i uszyłam. Oto efekty :)






Miłej niedzieli !
Kasia

25 komentarzy:

  1. No i brawo kołderka wyszła pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf, nie musiałam się wstydzić pokazując Wam zdjęcia :D
      Hura!

      Usuń
  2. Czy jak się doczekać swojego maluszka to uszyjesz mi taką? Koniecznie fioletowo - zieloną do pokoju! Chyba, że już sobie zamówię a co :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście :D
      Już zacznę kompletować tkaniny!

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. WOW efekt powala.. jak równiutko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula twoja pochwała jest dla mnie niezwykle cenna :)

      Usuń
  4. A mi się bardzo podoba to minky - takie troszkę inne niż większość tj. z takimi wypustkami. Też mam takie w domu, ale póki co to tylko je głaszczę, bo jest takie przyjemne! Dla dziewczynki - super prezent:) A czy wszyłaś ocieplinę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) Jest milusieńkie, każdy skrawek jaki mi pozostał skrzętnie odłożyłam w torebeczce na inną okazję.
      Oczywiście, musi być cieplutko, ale wybrałam taką naturalną.

      Pozdrawiam :D

      Usuń
  5. jest śliczna! Też muszę w końcu taką zrobić dla mojego szkraba oczywiście w "męskim" wydaniu, bo zawsze chciałam ,tylko jakoś sie nie umiałam zebrać... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, dla mnie szycie tych kwadratów jest na tyle proste, że daję radę, i na tyle relaksujące że wręcz wciągające! Za bardziej skomplikowane kształty jeszcze się nie biorę...

      Oj kolory to możesz dowolnie skompletować:D
      Pozdrawiam i powodzenia!

      Usuń
  6. Witam serdecznie!!
    Gratuluje z całego serduszka profesjonalnego wyrobu. Jestem dumna z Ciebie, że podjęłaś się wyzwania jakim jest kołderka metodą patchwork. Miło mi przeczytać kilka ciepłych słów o sobie, zwłaszcza w tak chłodne dni :)
    Pozdrawiam Dorota Suchobiecka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś dumna? Ależ się cieszę :D Pochwała od nauczyciela to jest dopiero coś!
      Bardzo chciałam zrobić jeszcze brzegi z pięknej bawełny jaką na ten cel kupiłam, ale niestety polaru miałam zbyt mało i nie chciałam ścinać kwadratów. Ale obiecuję, że następnym razem poszaleję z wzorem i zrobię trójkąty. A co! ;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Ależ urocza! Podziwiam Cię. Tyle pracy, skupienia i talentu włożyłaś to w dzieło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, kołderka nie jest chyba aż tak wymagająca jak się może wydawać.

      :)

      Usuń
  8. wbrew pozorom to naprawdę sztuka! niby tylko kwadraciki...znakomita kołdra! kolorowa, akurat dla malucha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo!
      Jeszcze wiosna nie nadeszła, więc może maluch skorzysta :D

      Usuń
  9. It's a pity you don't have a donate button! I'd certainly donate to this excellent blog! I suppose for now i'll settle for bookmarking and
    adding your RSS feed to my Google account. I look forward to brand new updates and will share this blog with my Facebook group.
    Talk soon!

    My web site: Hydraulik Poznan

    OdpowiedzUsuń