sobota, 9 marca 2013

Guziki i klej


Co można zrobić mając kilka guzików, gorący klej, pół godziny wolego czasu i trochę chęci?
Można się nimi pobawić, a w efekcie może powstać coś nowego i kolorowego!



Na mojej liście rzeczy do zrobienia od kilku dni znajdowało się parę rzeczy: wsuwki do włosów, pinezki na korkową tablicę i ozdobienie ołówków (tak, to miałam na myśli- ozdobienie ołówków..., ale to dopiero jutro). Chodziło o to, żeby było kolorowo i tanio! Mam wrażenie, że ten efekt udało mi się uzyskać, bo guziki miałam już w domu, wsuwki i pinezki też się znalazły, gorącego kleju mam zawsze cały arsenał, więc do tego projektu nie dołożyłam nawet grosza :) Lubię takie rozwiązania!


Co do pinezek, to miałam tylko jeden warunek. Chodziło o to, żeby łatwo można było wyciągnąć je z tablicy korkowej, bez łamania paznokci ;)


Na tym nie poprzestałam! Proszę bardzo, trochę zaległe ale niezwykle trwałe kwiaty dla wszystkich Pań z okazji Dnia Kobiet :D







29 komentarzy:

  1. Piękne kwiatki!!! A pomysł z pinezkami to w ogóle genialne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kwiatkach nie było śladu już po minucie od zrobienia zdjęcia, bo zostały zmiecione razem z bieżnikiem ;) Dobrze, że zrobiłam zdjęcie... :D

      Usuń
  2. ja mam słabość do guzików, zbieram je od jakiegoś czasu i robie różne dekoracje :)
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wciąga ja wiem, wiem...
      Najbardziej lubię te sklepy, w których można podejść do półek i samemu powybierać guziki, podotykać i cieszyć się ich ilością!! Super :D

      Usuń
    2. ja znalazłam ciucholand z słojami guzików, różnych, przeróżnych za 2 gr od sztuki :) chyba nie muszę dodawać, że jestem ich stała klientką :)

      Usuń
    3. Wow!!!!!
      To jak dokopać się do złota na głębokości 10 metrów!
      zazdroszczę....

      Usuń
  3. Fajne pomysły, a pinezki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest prościutkie i szybkie do zrobienia, a w domu prawie każdy ma całe pudełko guzików :D

      i pinezek ;)

      Usuń
  4. a mnei zauroczyly kolczyki z guzikow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak dziś kombinowałam jak tu zrobić wisiorek z guzików, albo taki naszyjnik, ale chyba jeszcze muszę nad tym pomyśleć ;)

      Usuń
  5. coś wspaniałego, niby tylko guziki, a jakie cuda można z nich wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, mam wrażenie że można je wykorzystać do wielu, bardzo fajnych projektów :D
      Chciałam was tylko zainspirować.
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  6. dzięki za kwiatki :)))
    pomysł z guziolami fajny
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłów u Ciebie dostatek;-)) Podkradam ten z pinezkami, genialny;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki prościutki :D

      Cieszę się i pozdrawiam!

      Usuń
  8. Nigdy nie uzywalam tego kleju ale efekt powala...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ci go! jest niedrogi, a można skleić praktycznie wszystko...

      Usuń
  9. Muszę sobie dokupić tablicę korkową, bo ten pomysł z pineskami chyba podkradnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te pinezki zrobiłam, żeby móc wykorzystać je w pracy, bo jakby się tak nad tym zastanowić to w domu nie mam już miejsca żeby powiesić tablicę ;)

      Usuń
  10. Pinezki wygladaja bajecznie :D i pomyśleć że wystarczy chwila by zmajstrować sobie coś tak cudnego :D kiedys próbowałam sobie zrobic aplikację na bokserce, cały dzien siedziałam przy ich przyszywaniu a na koniec stwierdziłam, ze efekt wyszedł kieski i... i zabrałam sie za ich wypruwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak ja tego nie lubię, jak ja tego nie lubię...
      deprymuje mnie bardzo gdy ślęczę nad czymś bardzo długo, a później okazuje się że wszystko na nic... ehh- rozumiem :/

      Usuń
  11. Ale jesteś FABRYKĄ POMYSŁÓW!:)))cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Guzikowe wsuwki to jest coś! ;)

    OdpowiedzUsuń