niedziela, 3 marca 2013

Losowanie już niedługo


Sama nie mogę uwierzyć gdy patrzę na ilość chętnych do wzięcia udziału w konkursie... Przecieram oczy, upewniam się czy licznik komentarzy dobrze działa?

Poza tym piszecie niesamowite rzeczy, samo czytanie komentarzy jest dla mnie niezwykłą radością, ale z Was pomysłowe bestie! Czasami się uśmiecham, czasami śmieje z nich aż do łez. Sprawiacie, że czuję się szczęśliwsza:)

Za taką nieustanną poprawę humoru te nagrody należą Wam się w 100%!

A teraz trochę szczegółów.
Teraz widzę, że powinnam była lepiej dopracować szczegóły- ale uczę się na błędach. Napisałam, że losowanie odbędzie się 4 marca. Ale teraz wydaje mi się, że udział w konkursie powinny wziąć wszystkie osoby, które zapiszą się do końca 04.03, czyli do północy. Następnego dnia przygotuję listę osób z numerami, opublikuję ją i w kolejnym kroku skorzystam z generatora liczb losowych.
Zwycięzców poznacie 5 marca:) Jeżeli macie jakieś obiekcje odnośnie "doprecyzowania" zasad- dajcie znać.

Kasia

11 komentarzy:

  1. Zasady są przejrzyste :-)
    Trzymam kciuki za uczestników losowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się zasady podobają :) Ważne aby nikt nie miał żadnych uwag abyś mogła spać spokojnie :) By the way - termoforek jest genialny - wczoraj w czasie wiesz jakich dni pomógł na ból brzucha :) i nawet mąż z niego skorzystał :) a w środku dobrze wyczaiłam, że są pestki wiśni?

    OdpowiedzUsuń
  3. Och tak uzbierała Ci się ładna liczba chętnych na Candy, ale co się dziwić jak nagrody cudowne :D No tak co do egzekwowania obserwatorów i banerków ja się nauczyłam jednego, że potrzebna zasada by w komentarzu napisać gdzie banerek i jako kto się obserwuje ułatwia i przyspiesza to sprawdzanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam czekam cierpliwie ;-)
    Miłej niedzieli!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie duzo chętna ale torba jest przepiękna wiec nic dziwnego

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jak najbardziej jest jasne. Czekam niecierpliwie na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest jasne jak słońce :)

    I tyle chętnych - cudeńka coraz dalej :) hihihih..

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka liczba chętnych oznacza tylko jedno - wspaniałe nagrody, po które warto ustawić się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ niecierpliwa jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. :) Kochana, nagrody takie piękne to co się dziwisz?:)
    Czekamy cierpliwie:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń