czwartek, 15 listopada 2012

Wyszperane w sieci



Czasami zdarza mi się wpaść w ciąg i przypiąć się do komputera na godzinę... nawet dwie. Wtedy skaczę ze strony na stronę i niekiedy przypadkiem znajduje takie skarby! Skoro już je znalazłam, to przynajmniej wam je pokażę :)



Kalendarz z sowami 2013 : http://www.myowlbarn.com/p/owl-lover-2013-calendar.html

Na tej stronie możecie sami skomponować swój kalendarz na 2013 r, wystarczy tylko zdecydować, który obraz chcecie oglądać, w którym miesiącu! Następnie klikacie "Download calendar" i zapisujecie plik pdf na dysku. Kalendarz najlepiej byłoby wydrukować na grubszym papierze kredowym, ale przecież wersja z drukarki domowej też będzie ok:) Tematem przewodnim są tu sowy, któż nie lubi tych pięknych stworzeń!

A tu printscreen z mojego kalendarza (na wydrukowanie mam jeszcze czas!)


Zrób sobie pudełko : http://www.ideogram.nl/boxmaker/

No dobrze, może nie sobie ale dla kogoś! Ta strona jest fantastyczna, polecam ją każdemu kto planuje niewymiarowe prezenty i chce je profesjonalnie opakować. Na stronie znajdują się pola do wypełnienia, trzeba wpisać wysokość, szerokość i głębokość pudełka. Następnie  po zatwierdzeniu otrzymamy plik pdf do zapisania na dysku i wydrukowania. O ile mamy dostęp do drukarki drukującej na kartonie- to sprawa jest prosta, po prostu drukujemy plik, wycinamy i sklejamy pudełko. Jeżeli mam zwykłą drukarkę, wtedy trzeba się trochę bardzie postarać by osiągnąć dobry efekt. Drukujemy więc na zwykłej kartce papieru, a następnie własnoręcznie odrysowujemy na kartonie i wycinamy. Z tej strony możemy wydrukować także wzór dla nietypowej koperty.Polecam!





Stronę 'toxic paper factory' trzeba odkryć samemu, bo kryje wiele skarbów. Polecam Wam moje typy, są to modele zwierzątek, które można wydrukować (są za darmo) wyciąć i skleić! Wiem, na co mi takie papierowe zwierzątka...? No cóż, nie ma na to pytanie sensownej odpowiedzi, po prostu postarajmy się docenić talent twórców i efekt swojej pracy!




Hmmm, Krasnale są z tej samej bajki co japońskie zwierzaki, przynajmniej w wersji papierowej :)
Zakochałam się w nich, jest ich 15, każdy jest inny. Macie chwilę? Wydrukujcie wszystkie i potraktujcie jako ozdoba na choinkę- to by były dopiero Święta!!
Dla przykładu, oko Knut!

A może jesteś fanem motoryzacji? :)




2 komentarze:

  1. robię kalendarz, bo bardzo fajna sprawa z tym własnym wyborem :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już go mam :D
      Po pierwsze można samemu wybrać jaki będzie dany miesiąc, ale po drugie- to są piękne grafiki !

      Usuń